De vertrek datum komt snel dichterbij...

9 juli 2013 - Oostzaan, Nederland

Zestien dagen reis ik door het Wilde Westen van Amerika, van San Francisco tot Los Angeles. Op deze webpagina kunnen jullie mijn reisverslagen lezen vanaf 14 juli tot 30 juli.

Deze reis maak ik met een (nog) onbekend reisgezelschap in een touringcar. Wie deze mensen zijn kom ik hopelijk tijdens de reis achter.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden me te volgen tijdens dit avontuur. Telkens als ik Wi-Fi verbinding heb zal ik iets van me laten horen.

1. Jantina:
    Hoi Kim.

Lijkt me erg spannend zo ver weg in je eentje.
  2. Derek:
    pff 2 weken zonder jou... word afkicken :3,
  3. Jantina en Sidney:
    9 juli 2013
    Gedraag je en veel plezier je weet het Bud light is lekker
  4. Maik:
    10 juli 2013
    wanneer ga je precies? veel plezier!
    Wij zijn wel jaloers!
  5. Maik:
    10 juli 2013
    sh.t ik word oud! staat gewoon boven aan op deze pagina wanneer je vertrekt.. Have fun!
    Try to report in English! Great learning experience!
  6. Kim Strangmann:
    10 juli 2013
    Hey Maik, well at least you found out on your own. And well, it's still morning so don't be too hard on yourself. As for the English reports; everyone has to understand what I'll be wrighting, so to be on the save side I'll wright in Dutch from now on ;)
  7. Bert:
    Hoi Kim,

Ben erg benieuwd naar je avonturen!
  8. Corstiaan en Sandra:
    13 juli 2013
    Kim

Heeeeeeeel veel plezier in de States
  9. Ina&Rob:
    14 juli 2013
    Zozo inmiddels bij IJsland, veilige landing in San Francisco (statistisch gebeurt daar de komende 50 jaar niks) geniet in de States. Heeft je pinpas wel werelddekking, zomaar een vraag. Je hebt naast bezorgde ouders geen behoefte aan een zeurende oom, mareh wie is Derek? Liefs Ina en Rob.
  10. Kim Strangmann:
    15 juli 2013
    Hoi Rob, Ik ben in Oakland geland, dus de statistieken liggen daar iets anders. Maar je maar geen zorgen om die werelddekkig, hoor. Daar hebben die zeurende ouders ook rekening. Enne Derek.... is een hele lieve en knappe jongen.
  11. Jantina:
    15 juli 2013
    Nou. Je hebt al een aardige tippel gemaakt. Jammer dat je de zeehonden er niet waren ,misschien vandaag nog een kans. Fijne dag