City of Angels

27 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

In de ochtend vertrokken we vanuit San Diego naar het noorden, naar Los Angeles. Na aankomst zijn we meteen voor een city tour gegaan waarbij alle hoogte punten van LA voorbij kwamen. We begonnen bij Beverly Hills en Rodeo Drive, de duurste straat van Los Angeles. In Beverly Hills staan vooral veel grote mooie huizen die amper te zien zijn door het nog veel grotere hek. We hebben even gelunched bij Farmer's Market, dat vooral bestaat uit veel kleine eettentjes en miniatuur winkels. Daarna verder naar de Walk of Fame waar van een afstand de grote letters Hollywood te zien zijn. Natuurlijk heb ik bij de Walk of Fame veel bekende sterren op de grond zien liggen en gefotografeerd. Als laatste bij Downtown geweest, waar we enkele bekende gebouwen hebben bezocht zoals het stadshuis en Walt Disney concertgebouw. In een ander gedeelte van Downtown overheerst de Mexicaanse cultuur weer en ook daar hebben we even van mogen proeven met live muziek.

Maar zo als voor alles geldt, geldt het ook voor LA: it all looks better on tv.

Morgen is de laatste dag, daarna is het terug naar huis. Om er al even bij die gedachte stil te staan zit ik nu in een hotel op het vliegveld, de Radisson LAX.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jantina:
    27 juli 2013
    Ja, kind het einde van je avondtuur is bijna geeindigt. Je zal veel te vertellen en telaten zien hebben als je thuis bent. We kijken naar je uit.
  2. Jantina en Sidney:
    27 juli 2013
    "all good things comes to a end" heeft Nelly Futardo ooit eens gezongen, geniet nog van je laatste dag in de USA en kom dan veilig thuis.
    Het voordeel daarvan is dat je thuis dan kan dromen naar je volgende vakantie