LA beaches

28 juli 2013 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De laatste dag is aangebroken. Om deze dag te beginnen zijn we naar Malibu gereden waar heel wat sterren wonen, zoals Pink en Antoney Hopkins. Geen van deze sterren waren te zien, misschien dat het door de mist kwam die in de ochtend over de stranden hing. Met de bus zijn we langs het huis van Cher gereden naar het strand waar enkele surfers al bezig waren. In de verte waren nog twee dolfijnen te zien.
Daarna zijn we verder gereden naar Santa Monica. Op de bekende pier daar zijn films opgenomen en hij ko.t ook regelmatig in de Amerikaanse reclames voor. Na langs het strand te hebben gelopen, heb ik de pier verkend en later ook de promenade die meer in de stad zelf ligt.
Santa Monica is meer op gezinnen gericht, zeker met het pretpark op de pier, maar Venice Beach is meer op ander volk gericht. Tussen de kledingwinkels, tatoo shops, waterpijpwinkels en kunstenaars, staan straatartiesten. Over het hele gebeuren is een vage geur van rook en drugs te herkennen. Naar hier te hebben rondgesnuffeld werd het weer tijd om naar het hotel te gaan en de laatste avond in Amerika te gemoed te treden.

1. Jantina en Sidney:
    28 juli 2013
    Het einde van je wild west avontuur, het was er leuk om tijdens je vakantie jouw verhalen te lezen zo waren ma en ik er toch een beetje bij, we zullen blij zijn je weer live te zien in plaats van met skype
  2. Christa grim:
    28 juli 2013
    Jammer, ik zal je verhalen missen. Zo reisde ik toch een beetje mee.
  3. Ina&Rob:
    28 juli 2013
    Net terug van Keulen lezen we jouw laatste twee verhalen. Je zal dit wel pas lezen als je terug bent in Oostzaan. Het was leuk om je te volgen, verhalen te lezen en jouw fotos te zien. Heb je een cadootje voor je moeder? In ieder geval wel thuis.